Följ utvecklingen av mina handritade porträtt!

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Linda - 3 februari 2011 20:35

 

Nu har jag uppdaterat min hemsida och lagt in dom nya porträtt bilderna.

Jag är väl inte så där jätte haj på att göra hemsidor men jag har allt lyckats

snickra ihop mig en liten rackare..:D


http://www.spiritsart.net

Av Linda - 3 februari 2011 14:33

 

Det här porträttet gjorde jag förra året (A3 färgpennor) av min gamla katt Timon. Han blev överkörd av en idiot som tyckte det va kul att köra ihjäl djur, åh va arg jag blir på sånt :(

Han dog för många år sen men finns fortfarande kvar i mitt hjärta <3

Timon va inte bara en katt, han va en väldigt speciell varelse som betydde väldigt mycket för mig. Hoppas du har det bra i katthimlen <3

Presentation


Besök min hemsida: www.spiritsart.net

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggparaden

blogping

bloggping

bloggvärde

blog toplist

Blogifer Blog Toplist

blogglista

Blogglista.se

Bloggar jag besöker

Vovve

Utbytet

bannerbyte


bannerbyte.eu

Banner

bloggtopplista

lanksida

bloggpunkten

Bloggpunkten.se

Ovido - Quiz & Flashcards